1 maart 2009

Google service?

Tussen twee beursweken in heb ik gelukkig nog even tijd om even te praten met jullie over Google statistics. 

De afgelopen weken heb ik vrijwel elke dag naar de statistieken gekeken voor het bezoek aan dit blog. En het was een enorme leuke ervaring om steeds maar weer de bezoekers aantallen te zien groeien. 

Maar van de ene op de andere dag vielen deze terug naar nul en daar blijven ze nu al dagen.
Dat is een erg vreemde gewaarwording. Zijn alle mensen nu opeens niet meer geinteresseerd?

Het kan toch niet zo zijn dat van een paar honderd mensen die in slechts 5 weken deze site hebben bezocht er niet 1 is die nogmaals de site bezoekt?

De cijfers van het cumulatief totaal aantal bezoekers loopt ook dagelijks terug. En dat kan natuurlijk helemaal niet! Eens geteld is bij cumulatief altijd geteld.

Ik heb getracht om bij Google iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden, maar daar neemt niemand de telefoon op. Ook op de website kan ik geen email adres vinden om mijn vragen te beantwoorden. Wat is hier aan de hand?

Ik hoop in ieder geval dat uw klanten u wel kunnen bereiken in deze spannende tijden. 
Juist nu is uw klantenservice misschien wel het meest belangrijke onderdeel van uw bedrijfsvoering.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten