Ik krijg net een nieuwsbrief binnen van een bedrijf dat foto's afdrukt op linnendoek.
Niets verkeerd mee natuurlijk. Ware het niet dat ik er op attent word gemaakt dat ik een mooi valentijns kado kan maken van een foto van mijn geliefde. Misschien wat laat om mij dat op vrijdag de 13e toe te sturen?
Op zeker dat ik of al wat heb bedacht, en als dat niet zo is, dat ik hoogst waarschijnlijk niet het risico wil lopen dat ik morgen niet op tijd mijn foto in huis heb.
Dat soort dingen vind ik echt jammer. Waarom niet een week eerder deze nieuwsbrief gestuurd?
Door dit soort kleine overbodige irritaties wordt mijn beeld van dit bedrijf nodeloos negatief beinvloed.
Nieuwsbrieven kunnen zeker hun waarde hebben. Maar denk er goed over na wat je er in gaat zetten en wanneer je hem stuurt.
Stuur liever geen nieuwsbrief als je niets te melden hebt dat relevant is voor je klanten of niet weet of je wel op tijd komt met je boodschap.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten