7 april 2009

Project Samas (1)

Het nederlandse beursgenoteerde bedrijf Samas kantoorinrichting & kantoormeubilair zit in zwaar weer.

Niet alleen door de kredietcrisis die er voor zorgt dat bedrijven massaal hun investeringen naar beneden bijstellen, maar ook door interne organisatorische problemen.

Sinds kort is er nieuw management aangetrokken om de boel weer op de rails te krijgen.

De beurskoers van het aandeel Samas, genoteerd in Amsterdam op de lokale markt, is gedaald tot een magere 30 - 35 cent. Voor de belegger met wat gevoel voor risico een uitdaging!

Ik heb zelf een positie ingenomen in Samas om het allemaal wat leuker te maken.

Let op. Dit is geen belegingsadvies en mocht je net als ik toch willen beleggen in Samas, doe dat dan alleen met geld dat je kunt missen als het in rook op zou gaan.

Het doel van dit Samas project is om te leren wat er goed gaat binnen de sales & Marketing binnen Samas en uiteraard ook wat er in mijn ogen verbeterd zou kunnen worden.

En daarnaast hoop ik uiteraard van harte dat een buitenstaander met gevoel voor commercie het management van Samas een ander kijk op de onderneming kan geven zodat de beurskoers een geweldige sprong kan maken. Zou dat lachen zijn?

Het feit dat ik nu zelf aandeelhouder geworden ben zal mij er niet van weerhouden om zeer kritisch te zijn. Integendeel.

So, Let's go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten