28 april 2009

Moneyou (2)

Ik heb hier al eens eerder geschreven over mijn debacle met moneyou.

Niet lang nadat ik jullie hier over had bericht kreeg ik van moneyou een berichtje in mijn mailbox. Het was ze opgevallen dat ik wel een rekening had geopend maar nog geen geld had gestort. Of er iets mis was gegaan vroegen zij zicht af.

Het bericht was ondertekend door de directeur dus ik heb hem een berichtje terug gestuurd waarin ik hem vertelde dat ik nog steeds zat te wachten op mijn wachtwoord. Ik ging er ook van uit dat, ondanks dat zijn naam onder de mail stond, ik hoogtst waarschijnlijk het bericht niet direct van hemhad gekregen.

Nog geen twee uur later kreeg ik een zeer zakelijk bericht terug. Niet ondertekend door de directeur zelf uiteraard. Men vertelde mij dat ze niet genoeg gegevens hadden ontvangen om aan mijn verzoek te voldoen. Nu is dat natuurlijk klinklare onzin want in eerste instantie werd mij wel gevraagd waarom ik nog niets had over gemaakt. Dat kan natuurlijk alleen als je alle info van mij hebt tot mijn telefoonnummer aan toe.

Nergens in de mail werd mij enig excuus aangeboden. Nog geen sorry kon er van af. Het zal wel aan mij liggen, maar mijn geld blijft nog even bij "moneyme".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten