Ik ben te woord gestaan door 2 mensen binnen de organisatie en geen van beide heeft mij gevraagd waarnaar ik precies op zoek ben of dat ik op het moment met een project bezig ben. Het enige wat ik toegetsuurd kreeg was een in 4 talen opgestelde algemene informatie brochure. Vrijwel geen enkele bruikbare informatie daarin.
Dat is nu ruim 6 weken geleden en tot op heden heeft nog niemand de moeite genomen om mij na te bellen. Ook de website heeft geen enkele duidelijk gezicht. Enorm veel tekst en verschillende uitingen maar geen enklee duidelijke boodschap. Men verwacht kennelijk dat ik vooral zelf achter Samas aan ga lopen om te bestellen.
Ik ben bang dat in een zo concurerende markt bedrijven zoals Samas het zich niet meer kunnen permiteren om zich zo te gedragen. Wellicht wil Samas alleen maar hele grote bedrijven bedienen. Dat kan natuurlijk, maar zorg er dan wel voor dat je website meer informatie geeft dan enkel wat algemene kreten. Klanten klagen niet, maar zij zappen. En in de virtuele wereld doen zij dat met de snelheid van het licht.
Samas, WAKKER WORDEN!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten